УЗГОДЖЕНО

ЗАТВЕРДЖЕНО

Комітетом спеціальних позашляхових змагань Автомобільної Федерації України ГО «Спортивне об’єднання«Сівер 4х4»

УЗГОДЖЕНО

Підкомітетом з трофі-рейдів Автомобільної Федерації України

 

ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ТРОФІ-РЕЙДІВ 2019 РОКУ

ІV етап Чемпіонату України з трофі-рейдів «БУЙМЕР –ТРОФІ»

Зміст

      1. Програма
      2. Визначення
      3. Організація
      4. Офіційні особи змагання
      5. Опис
      6. Учасники, водії та команди
      7. Подання заявок на участь у змаганні. Внески
      8. Страхування. Медичне забезпечення
      9. Реклама
      10. Ідентифікація автомобілів
      11. Адміністративна перевірка та Технічна інспекція
      12. Проведення змагання
      13. Парки сервісу. Вимоги безпеки та екології
      14. Евакуація
      15. Протести і апеляції
      16. Штрафи та педалізація
      17. Заключні перевірки
      18. Класифікація
      19. Нагородження

      1. Програма

       

      Дата Час Тема
      Понеділок 21.10.2019  

      09:00

       

      Публікація Регламенту, Відкриття прийому заявок

      Четвер 24.10.2019  

      23:59

       

      Закриття попереднього прийому заявок

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      П’ятниця 25.10.2019

       

      13:00

      Початок реєстрації Учасників. в с. Чернеччина у штабі (котедж парк

      «Славна»), який розташований у таборі змагання N 50°18’44.92″ E 34°50’31.94

      Адміністративна перевірка: 13.00-14.00 екіпажі ТР-1,

      14.00-15.00 екіпажі ТР-2, екіпажі ТР-3 15.00-16.00 екіпажі АTV, UTV

       

      13:05

      Технічна перевірка с. Чернеччина у штабі (котедж парк «Славна»), який розташований у таборі змагання N 50°18’44.92″ E 34°50’31.94
      Технічна перевірка 13.00-14.00 екіпажі ТР-1,

      14.00-15.00 екіпажі ТР-2, екіпажі ТР-3 15.00-16.00 екіпажі АTV, UTV

      18:45 Перше організаційне засідання КСК
       

      19:00

      Публікація списку допущених учасників та транспортних засобів N 50°18’44.92″ E 34°50’31.94.
       

      20:00

      Публікація стартової відомості 1 етапу. Брифінг N 50°18’44.92″ E 34°50’31.94
       

       

       

       

       

       

       

      Субота 26.10.2019

       

      06:00

      Постановка в стартову зону. Видача контрольних точок СД 1 N 50°22’16.23 E 34°50’45.69
       

      07:00

      Старт СД 1

      N 50°22’16.23 E 34°50’45.69

      12:00 Фініш СД 1 N 50°28’40.95 E 34°52’23.11
      12:30 Старт СД 2(глядацька СД) N 50°28’40.95 E 34°52’23.11
      Після фінішу СД 2 Старт СД 3N 50°28’52.63 E 34°52’31.94
      19:00 Фініш СД 3 N 50°18’47.73 E 34°50’34.71
      21:00 Брифінг (за потребою)
      22:30 Публікація стартової відомості СД 4 N 50°18’44.92″ E 34°50’31.94.
      Неділя 27.10.2019  

      06:00

      Публікація неофіційної часткової класифікації СД N 50°18’44.92″ E 34°50’31.94.
      06:00 Видача координат контрольних точок СД 4 N 50°22’24.91″ E 34°51’27.80
      07:00 Старт СД 4 (по заліковим групам) N 50°22’24.91″ E 34°51’27.80
      14:00 Фініш СД 4 N 50°18’47.73 E 34°50’34.71
      15:00 Заключні перевірки
      16:30 Публікація попередньої остаточної класифікації змагання
      16:30 Закінчення роботи закритого парку
      17:30 Публікація офіційної остаточної класифікації змагання
       

      18:00

      Урочисте закриття змагання. Церемонія нагородження N 50°18’44.92″ E 34°50’31.94
      18:30 Вибуття з базового табору

       

      2. Визначення

       

      Громадська організація «Спортивне об’єднання «Сівер 4х4» організує змагання з трофі-рейду: ІV етап Чемпіонату України з трофі-рейдів 2019 року «Буймер-Трофі», яке відбудеться 25-27 жовтняя 2019 року. Змагання проводиться у відповідності з МСК ФІА та НСК ФАУ, Загальними вимогами до всіх Чемпіонатів, Трофеї в, Кубків, Викликів, Серій Украї ни та інших змагань ФАУ, Регламентом Чемпіонату Украї ни з трофі-рейдів (далі Регламент Чемпіонату), Правил проведення змагань з трофі-реидів (ППТР), Технічними   вимогами   до   автомобілів,   ATV   та   UTV   для   трофі-рейдів   та   цим Регламентом, затвердженим ФАУ (Свідоцтво організатора змагання №     2019 року). від «     »

      Будь-яке положення, викладене в даному Регламенті, що суперечить НСК ФАУ є нечинним і не може бути застосовано. В разі суперечностей між положеннями даного регламенту та НСК ФАУ – підлягають застосуванню положення НСК ФАУ.

      Всі водії, учасники, офіціи  ні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами ФАУ, Правилами проведення змагань з трофі-рейдів (ППТР) 2018, Регламентом Чемпіонату та цим Регламентом.

      Будь-які зміни і доповнення даного Додаткового Регламенту будуть оформлені бюлетені.

      3.      Організація

      3.1      Промоутер   змагання   Громадська   організація   «Спортивне   об’єднання

      «Сівер 4х4» в особі Ковальчука Василя Степановича

      3.2 Координати і    контакти      організатора:       тел.     050 130    64    30,    email: siver4x4@gmail.com

      3.3 Організаційний комітет:

      Голова комітету Ковальчук Василь

      Заступник голови Пасічник Андрій

      Помічник голови Спановський Павло

       

      4.  Офіційні особи змагання

       

      Голова КСК                                                Каваленко Ернест (Харків) ліц №  01.28.0007.19

      Спортивні Комісари:                                Кисельов Володимир (Херсон) ліц № ОН.28.0024.19

      Березенська Наталія (Київ) ліц № 01.28.0006.19

      Секретар КСК                                            Разумовська Ольга (Запоріжжя) ліц № 02.06.0058.19

      Директор змагання:                                Калниш Світлана (Київ) ліцензія № ОН.28.0001.19

      Головний секретар змагання:              Фецица Христина (Тернопіль) ліц № 02.06.0069.19

      Начальник безпеки змагання:               Токарєв Андрій(Харків) ліц № 03.06.0049.19

      Технічний комісар:                                 Марченко Павло (Київ) ліц № 02.06.0068.19

      Офіцер по зв’язках з учасниками:         Іванов Сергій (Харків) ліц № 02.06.0021.19

       

      5.  Опис

      • Трофі-рейд «БУЙМЕР – ТРОФІ 2019» проводиться з 25-27 жовтня 2019 року в Сумській області України.
      • Офіційний час змагання – GMT +02:00, Київ.
      • Трофі-рейд «БУЙМЕР – ТРОФІ 2019» є 4 етапом Чемпіонату України з трофі- рейдів 2019 року
      • Узгодження:

      Узгодження підкомітету з трофі-реидів: Узгодження місцевих органів:

      • Офіційна дошка  оголошень  знаходиться:  10.2019  –  27.10.2019р.,  в  с. Чернеччина у штабі (котедж парк «Славна»), N 50°18’44.92 E 34°50’31.94.
      • Штаб змагання розташовується 10.2019 – 27.10.2019р., в с. Чернеччина

       

      (котедж парк «Славна»), E 34 50’34.10″ N 50 18’47.00″.

       

      • Число спеціальних ділянок для кожного заліку –

      Кількість КП на СД 1 – 8 шт.; Протяжність СД1 – приблизно 40 км. Кількість КП на СД 2 – 4 шт.; Протяжність СД 2 –приблизно 1 км Кількість КП на СД 3 – 12 шт.; Протяжність СД 3 –приблизно 60 км Кількість КП на СД 4 – 15 шт.; Протяжність СД 4 –приблизно 40 км.

       

      6.  Учасники, водії та команди

       

      • До участі в змаганні допускаються юридичні та фізичні особи, які володіють діючими ліцензіями Представників категорії: «СР», «СТ», «ПІ», «ПН» виданими ФАУ, і заявили Водії в для участі в будь-якому з етапів Чемпіонату.
      • Представник несе солідарну відповідальність за дії заявлених ним Водії в, механіків, а також інших осіб, зареєстрованих Представником для забезпечення и ого участі в змаганні, поряд з цими особами. Представник може делегувати свої повноваження другому володарю ліцензії представника фізичної особи для взаємодії з Промоутером та Офіціи ними особами змагання. Представник повинен надати письмове підтвердження власних повноважень від Представника.
      • Якщо представник не є членом екіпажу, то перший водій, вказаний у заявочної формі, несе всю відповідальність за даний екіпаж протягом усього змагання.
      • Будь який обман, некоректна або неспортивна поведінка, вчинена представником або членом екіпажу буде розглядатися Колегією Спортивних Комісарів. Покаранням за перераховані вище дії може стати будь-яка пеналізація аж до виключення з змагання.
      • Водії, що приймають участь в етапі Чемпіонату повинні володіти діючою Ліцензією Водія категорії: «Д0», «Д1», «Д4» (тільки для участі на квадроциклах), або міжнародною ліцензією виданих ФАУ.
      • Окремим рішенням Комітету спеціальних позашляхових змагань до участі у Чемпіонаті можуть бути допущенні водії, що мають ліцензію категорії «ДЮ» або «ДД» (віком з 13 років). Без права керування автомобілем під час змагання, та водії на квадро циклах з ліцензією «ДЮ».
      • Екіпаж складається з 2-х водії в. Всі члени екіпажу мають право керувати автомобілем під час змагання, крім володарів ліцензії «ДЮ» та «ДД»

       

      7.  Подання заявок на участь у змаганні. Внески

       

      • Початок прийому заявок: 25 вересня 2019
      • Закінчення прийому Заявок на участь: 18 жовтня 2019
      • Заявки, подані пізніше, можуть прии матися на розсуд Промоутера.
      • Кількість екіпажів не обмежується.
      • Володарі діючої Ліцензії Представника ФАУ можуть заявити екіпажі для участі в змаганні, подавши заявку в Секретаріат і сплативши заявочні внески. Попередня заявка може бути передана представником Організатору через e-mail: siver4x4@gmail.com. Або заповнити онлайн реєстрацію на нашому сайті http://siver.sumy.ua. Контактна особа: Пасічник Андрій, телефон (050) 590 64 До участі у змаганні допускаються тільки екіпажі і  команди, вказані  в прийнятих організатором заявочних формах. Заповнені заявочні форми повинні бути спрямовані організатору протягом строку прийому заявок на участь. Якщо заявочна форма спрямована електронною поштою, її оригінал повинен бути наданий до секретаріату під час Адміністративних Перевірок. Заявочна форма знаходиться на сайті www.fau.ua. Заявка на участь приймається тільки в тому випадку, якщо вона супроводжується сплатою повної суми заявочного внеску. До сплати заявочного внеску вона вважається попередньою. Екіпажі, чиї заявки прийняті Організатором, отримують стартові номери за рішенням організатора.
      • Розподіл Учасників по заліковим групам:
        • Залікова група TR 1 — беруть участь Водії , що виступають на автомобілях групи TR 1
        • Залікова група TR 2 — беруть участь Водії , що виступають на автомобілях групи TR 2
        • Залікова група TR 3 – беруть участь Водії , що виступають на автомобілях групи TR 3
        • Залікова група TR 4 – беруть участь Водії , що виступають на автомобілях групи TR 4
        • Залікова група ATV – беруть участь Водії , що виступають на квадроциклах групи ATV Залікова група UTV – беруть участь Водії , що виступають на багі групи UTV
      • Суми заявочних внесків для будь-яких етапів Чемпіонату, незалежно від коефіцієнту для груп TR1, TR2, TR3, ATV, UTV:

       

      з дати початку регістрації до 18 жовтня 2019р (включно) с 19 до 24 жовтня 2019р (включно) Під час реєстрації на змаганні
      2900 грн. за екіпаж 3400 грн. за екіпаж 3900 грн. за екіпаж

       

      • Командний залік — 400 грн за екіпаж.
      • Заявочні внески необхідно перерахувати на картковий рахунок 4731 2191 1955 3455 Приватбанк, Пасічник Андрій. Обов’язково потрібно вказати прізвище першого водія. Після оплати ви повинні відправити на електрону адресу siver4x4@gmail.com чек про оплату і вказати від кого прийшла оплата і зворотній номер телефона.
      • З метою дотримання екологічної дисципліни стягується Екологічна Застава що Повертається (ЕЗП) в розмірі 2000 грн за кожен екіпаж.
      • ЕЗП стягується з учасників змагань по прибуттю в табір при проходженні адміністративної перевірки. ЕЗП стягується з кожного екіпажу окремо, факт отримання ЕЗП фіксується у відомості прии мання-передачі ЕЗП;
      • Повернення ЕЗП здіи снюється Промоутером після нагородження, або, в окремих випадках, достроково.

       

      8.  Страхування. Медичне забезпечення

       

      • Водії в обов’язковому порядку повинні мати страховий поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, на якому вони змагаються, а також кожен з водії в повинен мати страховий поліс від нещасних випадків на суму не менше 50000 Промоутер також рекомендує водіям мати страхові поліси підвищених ризиків. Страховій поліс від нещасних випадків можна буде придбати на місці.
      • Водії в обов’язковому порядку повинні мати медичні сертифікати, що свідчать про задовільний стан ї х здоров’я, який дозволяє прии мати цим водіям участь у автомобільних змаганнях. Медичний сертифікат має бути діи сний протягом усього змагання. Ці медичні сертифікати пред’являються при проходженні екіпажем адміністративної перевірки.
      • Промоутер не відповідає за збитки та шкоду, як по відношенню до водії в та ї х маи на так і за збитки, що заподіяні стороннім особам та ї х маи ну.
      • У випадку аварії учасник і водій виконують вимоги Промоутера та відмовляються від права на протест по відношенню до Промоутера.

       

      9.  Реклама

       

      • Реклама на  автомобілях  учасників  повинна  відповідати  вимогам  ст.10.6.  НСК ФАУ і ППТР.
      • Розташування рекламних наклеи ок у відповідності з ППТР.

      На кузові автомобіля повинні бути передбачені зовнішні гладкі (вертикальні) поверхні (металеві або пластмасові), прямокутної форми (із співвідношенням сторін не менше ніж 1:3), що дозволяють розмістити на них крім стартових номерів та емблем змагання рекламу, загальною площею не менше ніж 52 Х 52 см або загальною площею не менше ніж 2700 кв.см. Ці поверхні повинні бути розташовані, як мінімум, з обох бортів автомобіля.

      10.  Ідентифікація автомобілів

       

      • Промоутер надає кожному екіпажу для нанесення на автомобіль емблеми змагання і стартові номери (2 основні і 2 додаткові).
      • Основні стартові номери розташовуються на бічних дверях автомобіля, або з двох боків на квадроциклах та UTV, додаткові з переду та ззаду ТЗ. Емблеми змагання розташовуються над основними стартовими номерами.
      • Наявність на автомобілі емблем, реклами, стартових номерів інших змагань пеналізується штрафом у розмірі 500 грн.
      • На обох передніх крилах та / або на задніх бокових вікнах (поверхнях) ТЗ повинні бути нанесені зображення державних прапорів водії в, які керують ТЗ, а також ї хні імена та прізвища. Мінімальна висота зображення прапора і букв, що складають імена та прізвища, повинна бути 4 см. За порушення цієї вимоги стягується штраф у розмірі 10% від базового заявочного внеску.

       

      11.  Адміністративна перевірка та Технічна інспекція

       

      • Адміністративні перевірки проводяться згідно програми змагання у відповідності з розкладом:
      • Всі екіпажі, що беруть участь у змаганні повинні бути представлені на Адміністративних перевірках (АП) як мінімум одним членом екіпажу, або Представником Учасника.
      • Адміністративні перевірки складаються з перевірки документів:
        • посвідчення водія відповідної категорії (на кожного водія),
        • діюча ліцензія водія ФАУ (на кожного водія),
        • ліцензія Представника ФАУ (Заявника),
        • медичний сертифікат (на кожного водія),
        • технічний паспорт ФАУ,
        • документи,  що       підтверджують           право власності       / володіння       / розпорядження на автомобіль (свідоцтво про реєстрацію автомобіля, довіреність),
      • страховий поліс від нещасних випадків
      • Всі екіпажі, що прои шли Адміністративні перевірки, повинні представити автомобіль на Технічну Інспекцію (ТІ) відповідно до розкладу:
      • Автомобіль надається на ТІ повністю підготовленим для участі в змаганні, чистим, з нанесеними стартовими номерами і рекламою Промоутера, підготовлений до зважування (без додаткового обладнання). Емблеми і стартові номери інших змагань повинні бути вилучені. Також повинна бути представлена вся екіпіровка екіпажу.
      • На технічні інспекції повинен бути наданий технічний паспорт спортивного автомобіля, в якому робиться відмітка про проходження технічних перевірок.
      • Передстартова ТІ носить загальний характер. На ній проводиться ідентифікація марки і моделі автомобіля, перевірка автомобіля на відповідність вимогам безпеки, і приналежність до групи в яку автомобіль був заявлений. Може проводитися також зважування автомобіля та перевірка розмірів (діаметр і ширина) коліс.
      • При проходженні передстартової ТІ, якщо автомобіль визнано невідповідним вимогам безпеки та / або технічним вимогам до зазначеної у Заявці групі, Технічний Комісар може призначити термін, протягом якого можуть бути усунені виявлені недоліки, але не пізніше, ніж за 1 годину до старту першої секції.
      • На передстартовій ТІ може проводитися маркування і пломбування вузлів та агрегатів автомобілів
      • Перевірка автомобіля на відповідність вимогам безпеки, а також зважування автомобіля та перевірка розмірів (діаметр і ширина) коліс може бути проведена за рішенням Технічного Комісара у будь-який момент змагання. У разі проведення подібної перевірки на СД передбачена нейтралізація часу.

      Використання газобалонного обладнання на ТЗ не дозволяється. Якщо згідно законодавству Украї ни, транспортний засіб зареєстровано з видом альтернативного палива як будь-який газ, то такий транспортний засіб може бути допущено до змагань, але при умові демонтажу газового балону встановленого газобалонного обладнання.

      • Автомобілі учасників повинні бути обладнані приладом GPS.
      • Наявність одного члена екіпажу на брифінгу обов’язкова.

       

      12.  Проведення змагання

       

      • Під час руху автомобіля по трасі СД члени екіпажів повинні бути пристебнуті пасами безпеки, та в застебнутих захисних шоломах.
      • Якщо передбачено Лінійну СД – рух по маршруту, позначеному GPS- точками, обов’язковий порядок проходження задається в дорожній книзі, на будь-якій точці, заданої в дорожній книзі, може знаходитися РКП (раптовий контроль проходження), траса може бути обмежена коридором, який позначено стрічками. Контроль за дотриманням коридору, черговість і факт проходження КП може вестися суддями факту, а також за допомогою цифрових фотографій.
      • На трасах СД будуть розташовані контрольні пункти, позначені на місцевості (каміння, дерева, пеньки і т.д.) фарбою (знак контрольного пункту) або суддівськими знаками (особливості позначення публікуються в бюлетені).

      Контроль  проходження  ведеться  за  допомогою  цифрових  фотографій  або суддями факту.

      • Контроль проходження траси здійснюється відповідно до Додатку №1 цього регламенту.
      • Мінімальне число КП, на яких екіпаж зобов’язаний отримати відмітку для отримання заліку на СД, публікується в бюлетені, але не може бути менше 1 КП. За невиконання даної вимоги екіпаж пеналізується не заліком СД.
      • Дорожні книги СД будуть видані екіпажам не менше, ніж за 1 годину достарту СД. Час видачі буде опубліковано на табло інформації. Промоутер може провести «заливання» точок. У будь-якому випадку основною інформацією по СД є Дорожня Книга.
      • Промоутер може передбачити бюлетенем обов’язковий порядок проходження декількох контрольних пунктів і / або обмежити часові рамки для проходження деяких контрольних пунктів. У цьому випадку порушення обумовленого порядку / часових рамок тягне за собою пеналізацію 1 точка за кожне порушення.
      • Протягом всього змагання забороняється мати при собі або в транспортному засобі вогнепальну зброю. Порушення даної заборони пеналізується виключенням зі змагання.
      • Промоутер бюлетенем може оголосити список населених пунктів, в межі яких під час знаходження на СД учасникам заборонено в’ї жджати. Порушення заборони пеналізується не заліком СД.
      • Суддівські пункти старту відкриваються за 30 хвилин до часу старту першого учасника і закриваються через 30 хвилин після призначеного часу старту для останнього учасника. Суддівські пункти фінішу відкриваються за вказівкою Директора змагання і закриваються після закінчення нормативу для останнього учасника що стартував.

      13.  Парки сервісу. Вимоги безпеки та екології

       

      • В цілях екологічної безпеки, на весь час змагання можливе надання Промоутером окремої «Сервісної зони». Буде оголошено додатково.
      • Сервіс на СД заборонений.
      • Під час руху по території, де не має зазначеної дороги, учасники повинні об’ї жджати сільгоспугіддя або пересуватися по ї х межі. Рух через сільгоспугіддя заборонено. Протягом усього змагання усім екіпажам категорично забороняється ї здити на транспортних засобах річками та озерами (за винятком руху по СД).

      Протягом всього змагання забороняється зливати на землю та у водои ми технологічні рідини (мастило, пальне и т.і.), викидати, спалювати та/або закопувати будь-яке сміття, а також залишати після себе наслідки ремонту. Замінені запчастини, колеса, акумулятори потрібно забирати з собою. Кожне таке порушення пеналізується грошовим штрафом в розмірі стартового заявочного внеску, але не менше 500 гривень.

       

      Заборонено завалювати пилкою/сокирою живі дерева під загрозою виключення із змагань. Кожнии факт такого порушення розглядається КСК.

      • Застосування корозахисної стропи обов’язкове! Крім того, корозахисна стропа не може бути зафіксована на зашморг або перекручена при фіксуванні на дереві. Якщо лебедування за дерево здіи снюється без корозахисної стропи, екіпаж пеналізується згідно ППТР.
      • Учасники зобов’язані працювати зі сталевим тросом від лебідки тільки у шкіряних рукавицях.
      • Забороняється торкатися троса лебідки, що знаходиться у дії.
      • Забороняється перетинати трос лебідки, що знаходиться у дії.
      • Забороняється використовувати       лебідку      зі     сталевим      тросом     без правильно вставленого гасителя тросу.
      • Санкції (пеналізація, штрафи) за порушення положень цього розділу застосовуються до всіх Учасників, ї х представників, персоналу технічної підтримки, гостей та офіціи них осіб змагання.
      • Рішенням Директора      або     Офіціи     ного     лікаря     змагання      будь-хто учасник/екіпаж може бути не допущении до старту за таких умов:
        • відсутня аптечка;
        • відсутній денний запас питної води та продуктів харчування;
        • наявні ознаки алкогольного сп’яніння у водія;
        • наявні медичні ознаки для надання невідкладної медичної допомоги.

       

      14.   Евакуація

       

      14.1. На змаганні евакуація транспортних засобів учасників не передбачена.

       

      15.  Протести і апеляції

       

      15.1. Будь-який протест чи апеляція повинен бути поданий у відповідності з НСК ФАУ та Загальним регламентом Чемпіонату Украї ни з трофі-реи дів.

       

      16.  Штрафи та пеналізація

       

      16.1. Всі грошові штрафи повинні бути сплачені Учасником до старту наступної секції. В іншому випадку екіпаж до старту секції не допускається. У випадку, якщо порушення мало місце на останніий секції – штрафи повинні бути сплачені до публікації попередніх результатів.

      17.  Заключні перевірки

       

      • Заключним перевіркам, піддаються:
        • Автомобілі, щодо яких подано протести стосовно ї хньої невідповідності технічним вимогам;
        • Будь-які інші автомобілі за рішенням Спортивних Комісарів.
      • Заключні перевірки можуть включати в себе демонтаж і розбір окремих вузлів і агрегатів. Демонтаж і розбір агрегатів здіи снюється силами екіпажу і / або механіків даного автомобіля, під наглядом технічних контролерів.
      • При проведенні заключних перевірок зобов’язаний бути присутнім учасник або/та член екіпажу.

       

      18.  Класифікація

       

      • За результатами змагання будуть складені класифікації у всіх залікових групах, оголошених в даному регламенті, за умови старту в групі не менше 5 екіпажів. Якщо в будь-якій заліковій групі допущено менше 5-ти екіпажів, учасники за підсумками змагання одержують 50% очок, визначених у п. 2 загального регламенту. і нагороджується тільки екіпаж, який переміг у такій заліковій групі. Якщо в групі бере участь менше трьох екіпажів, учасники одержують 15 % очок визначених у п. 13.2 Загального регламенту
      • Визначення результату екіпажу.
        • Остаточна класифікація змагання визначається за сумою контрольних точок КП, набраних екіпажем за всі етапи змагання, мінус пеналізація (штрафи). Той, хто досягне більшої загальної кількості точок КП, буде оголошений переможцем загальної класифікації, наступний буде другим і так далі. При рівності результатів, перевага буде належати тому екіпажу, який при цьому прои шов СД всіх етапів змагання за наи менший час (при наступній рівності цього показника враховуються наи менша сума отриманої пеналізації (штрафу)), при подальшій рівності переможцем буде той екіпаж, який показав найкращій результат на останньому етапі змагання.
      • Командний залік.
        • Склад Команди формується відповідно до Загального Регламенту Чемпіонату.
        • Переможець та наступні місця в заліку команд на етапі Чемпіонату визначається по найбільшій кількості очок, набраних 3 і менше кращими екіпажами. Очки екіпажам нараховуються відповідно до пункту13.2. Загального регламенту Чемпіонату. Якщо команди набрали однакову кількість очок, першість визначається за кращім місцем зайнятими екіпажами, при подальшій рівності до уваги беруться наступні екіпажі., Відсутність екіпажу вважається гіршим результатом.

       

      19.  Нагородження

       

      • Нагороджуються члени екіпажів, які зайняли перше, друге та третє місця, за умови що в заліковій групі стартувало 5 або більше екіпажів.
      • Нагороджуються команди, які зайняли перше, друге та третє місця, за умови що в змаганні взяли участь 3 або більше команд. У іншому випадку нагороджується лише команда, що посіла перше місце.
      • Присутність володарів ліцензій – учасників та водії в Чемпіонату на всіх заходах, включених у програму змагань обов’язкова. За винятком екіпажів що зійшли.

       

      Додаток 1.

      КОНТРОЛЬ ПРОХОДЖЕННЯ ТРАСИ

      Процедура отримання відмітки про проходження контрольного пункту (без суддів) на СУ:

      Екіпажу необхідно сфотографувати знак контрольного пункту, свій транспортний засіб (засоби) і одного з членів екіпажу на цифровий фотоапарат, виконавши вимоги щодо компонування кадру. На суддівському пункті фінішу екіпаж здає карту (карти) пам’яті з фотоапарата. Карта прии мається тільки якщо  обидва члени екіпажу і транспортний засіб (засоби) знаходяться в зоні суддівського пункту. Процедура отримання відмітки про проходження контрольного пункту виконана правильно тільки якщо хоча б на одній фотографії є правильно скомпонований кадр, на якому видно всі необхідні елементи, обумовлені в вимогах. У разі відсутності кадру з

       

      будь-якої  причини  процедура  відмітки  про  проходження  контрольного  пункту  не виконана.

       

      Вимоги по компонуванню кадру для автомобілів та UTV – на знімку мають бути добре видимі і такі, що однозначно ідентифікуються:

      • номер даного контрольного пункту;
      • автомобіль учасника з виразно помітним бортовим номером;
        • один з членів екіпажу, котрий однією рукою торкається знака даного контрольного пункту (рука, не закриваючи номера, торкається фарби, що позначає номер), а іншою рукою тримається за будь-яку частину свого автомобіля (крім троса лебідки та інших тросів, в т.ч. гілковідбіи ників), причому ця частина повинна становити єдине ціле з автомобілем (не повинна бути відокремлена від нього). Допускається відкривання двереи (у тому числі задньої) і капота. – Член екіпажу, при фотофіксації взяття КП, повинен чітко ідентифікуватися, тобто на фото повинно бути чітко видно и ого обличчя (на шоломі з захисним склом, необхідно підняти/зняти захисне скло, окуляри, тощо); При фотофіксації взяття КП, не допускається перекриття частини тіла, будь-яким предметом (стовбуром, стовпом тощо). У подібному випадку взяття КП не буде зараховано;

       

      Вимоги по компонуванню кадру для квадроциклів – на знімку мають бути добре видимі і такі, що однозначно ідентифікуються:

      • номер даного контрольного пункту;
      • два квадроцикли учасників з виразно помітним бортовими номерами на них та один з членів екіпажу; один з членів екіпажу, котрий однією рукою торкається знака даного контрольного пункту (рука, не закриваючи номера, торкається фарби, що позначає номер), а іншою рукою тримається за будь-яку частину квадроциклу (крім троса лебідки та інших тросів), причому ця частина повинна становити єдине ціле з квадроциклом (не повинна бути відокремлена від нього). Другій квадроцикл повинен знаходитись на відстані не більше 5 м. від іншого квадроциклу чи контрольного пункту. – Член екіпажу, при фотофіксації взяття КП, повинен чітко ідентифікуватися, тобто на фото повинно бути чітко видно и ого обличчя (на шоломі з захисним склом, необхідно підняти/зняти захисне скло, окуляри, тощо); При фотофіксації взяття КП, не допускається перекриття частини тіла, будь-яким предметом (стовбуром, стовпом тощо). У подібному випадку взяття КП не буде зараховано;
      • Якщо номер контрольного пункту намальований у колі, або обмежений горизонтальними або вертикальними лініями, то достатньо, якщо рука торкається місця обмеженого цими лініями.

       

      Розрішення знімка має бути не менше 1600х1200 і не більше 4000х3000, формат зображення jpeg. Використання специфічних форматів виробника (raw, tiff) не допускається. Промоутери гарантують підтримку карт пам’яті форматів Compact Flash Type I/II, SD Card, MultiMediaCard, Memory Stick, Memory Stick PRO, SmartMedia, xD. Використання інших типів карт пам’яті можливе лише за умови попереднього погодження з Промоутером та надання учасником обладнання для переносу інформації з фотоапарата на комп’ютер Промоутера. Файли зображень що подаються учасником повинні містити тільки зображення фотофіксації КП, за виключенням механічного браку. За порушення цієї вимоги екіпаж буде оштрафований у розмірі 50% стартового внеску.

       

      Псування знаку КП не дозволяється і пеналізується зняттям екіпажу зі змагання. Якщо цей факт зіпсування (знищення) об’єкту КП не дає можливості об’єктивно класифікувати інші екіпажі, Колегія Спортивних Комісарів зобов’язана прийняти рішення щодо скасування результатів цього КП. Не дозволяється фіксація тросу лебідки за предмет точки КП і пеналізується анулюванням екіпажу проходження (взяття) однієї точки КП.

       

      Якщо похибка розташування КП на місцевості становить понад 50м від ідеальних координат, то дане КП буде виключено з траси змагання. Факт відхилення від координат повинен бути підтверджений офіціи ними особами.

       

      Додаток 2. Ідентифікація офіційних осіб

       

      Директор змагання:                                              Офіцер по зв`язках з учасниками:

      Калниш Світлана                                                  Іванов Сергій

      Тел. 097 418 92 48, 067 675 28 52                          Тел. 063 446 02 45

       

       

       

      Додаток 3. Розклад проходження адміністративної та технічної перевірки

       

      Час адмін.перевірки Час тех.перевірки
      І залікова група «TR1» 13:00-14:00 13:00-14:00
      ІІ залікова група «TR 2» 14:00-15:00 14:00-15:00
      ІІІ залікова група «TR 3» 14:00-15:00 14:00-15:00
      IV залікова група «АТV» V залікова група «UTV» 15:00-16:00 15:00-16:00

       

      Запізнення на будь-яку перевірку до      30 хв. – 500 грн. Запізнення на будь-яку перевірку до      60 хв. – 800 грн. Запізнення на будь-яку перевірку більше 60 хв. – недопуск